top of page
  • Baby Steps and Finance

Lemmikraamatud (M on 11-kuune)

Mile meeldivad raamatud väga! Tal on palju raamatuid nii eesti, inglise kui ka hollandi keeles. Tal on välja kujunenud mõned lemmikud, mida talle loen või mida ta ise vaatab.

Talle meeldivad just eriti raamatud, kus ta midagi liigutada saab või mis häält teevad. Samuti hindab ta värvilisi ja piltidega raamatuid.

Loen hetkel ise raamatut lastele ette lugemise kohta, mis kinnitab minu arusaamu: loe oma lapsele ja ta hakkab hiljem isegi lugema, tema sõnavara suureneb ja tal läheb koolis paremini.


"100 esimest sõna"

See raamat on Mi suurimaks lemmikuks, mille ta ise iga päev riiulilt valib. Tal on see raamat juba sellest ajast, kui ta kahenädalane oli. Ma arvan, et talle meeldib see raamat, kuna sel on pehme kaas, kuid ta lehitseb seda ise ka väga hea meelega. Tema lemmikleheküljel on erinevaid asju tegevad beebid.


"Metsakodud"

Mile meeldib liikuvaid elemente lükata ja tõmmata, kuid ta ei oska seda veel ise teha.


Usborne'i Džungliraamat (häältega)

See on üks raamatukoguraamatutest, mis meil praegu kodus on. Ma olen mõelnud taoliste raamatute ostmise peale ja tahtsin neid enne proovide. Mile meeldib see raamat väga! Siiski pole ma kindel, kas ma neid koju tahan, sest need teevad siiski päris kõva häält ja on kallid.

Mile meeldib kõige rohkem ahvi hääl - ta hakkab lausa üles-alla kõikuma, kui seda kuuleb -, meile aga mao hääl.

Loomade hääled pole väga tõepärased. M ei oska nuppudele veel ise vajutada.

Mulle meeldivad kõik Usborne'i raamatud, mida näinud olen, ning kindlasti ostan ma neid tulevikus rohkemgi.


Beestje, waar ben je? - "Kus sa oled, väike loomake?"


See raamat tuleb jällegi raamatukogust. See on mõeldud just temavanustele lastele. Esitan pildil oleva küsimuse eesti keeles ja tema liigutab riidetüki pildil oleva looma eest ära. Tema lemmikuks on viimane lehekülg, kus on peegel!


Raamatud ette lugemiseks


Enne lugesin Mile "Sipsikut", kuid sain kiiresti aru, et ta ei suuda piisavalt keskenduda, seega valin nüüd raamatuid, kus on piisavalt illustratsioone ja lühikesed laused.


"Muumioru aastaajad"

Mulle meeldivad Muumioru elanikud väga. Kui olen M-iga kodus, siis loen talle seda raamatut vähemalt kord päevas.


"Eesti linnud"

See raamat tutvustab Eestis elavaid linde. Iga lehekülg on ühe linnu kohta: seal on lühike lugu lihtsate lausetega, samuti on piltide kõrval kirjas küsimused ja huvitavad faktid. Lood on just Mile sobiva pikkusega.


"Eesti metsloomad"

See raamat on samast sarjast kui eelmine raamat. Mulle meeldivad need illustratsioonid ning see, et õpin seda raamatut ette lugedes isegi uusi fakte nende loomade kohta!


7 views0 comments

Recent Posts

See All

Keele arengust (1a9k)

Alustuseks mainin, et tegu on kolmes keeles üles kasvava lapsega, kelle ema räägib temaga eesti ja isa inglise keelt ja lasteaias õpib ta juurde veel hollandi keele. M hakkas lalisema umbes 8-kuusena.

bottom of page