top of page
  • Baby Steps and Finance

Esimene postitus: mida oodata sellelt blogilt?

Updated: May 22, 2020

Tere tulemast minu blogisse! Loodan, et mul õnnestub teile pakkuda nii mõndagi lugemisväärset. Olen kahekümnendate lõppu jõudnud naisterahvas, kes elab oma abikaasa ja väikese lapsega Hollandis. Vabal ajal meeldib mulle tegeleda lugemise, käsitöö, Excelis numbrite kokku löömise – eriti magusad on just kuu algused, kus saan koostada eelmise kuu eelarve ülevaate – ja Planeerimisega. Planeerida sobib nii järgmise nädala õhtusööke, reise kui ka elu üldisemalt. Neist teemadest tuleb juttu ka selles blogis. Samuti soovin kajastada rasedust, emaks olemist ning selle juurde kuuluvaid valikuid. Lisaks võib siit leida kirjutisi minu käsitöö-katsetustest.

7 views0 comments

Recent Posts

See All

Keele arengust (1a9k)

Alustuseks mainin, et tegu on kolmes keeles üles kasvava lapsega, kelle ema räägib temaga eesti ja isa inglise keelt ja lasteaias õpib ta juurde veel hollandi keele. M hakkas lalisema umbes 8-kuusena.

bottom of page